Opisal bom postopek menjave olja v motorju, govorimo za 2.0 16V motorje. Vsak ve katero olje bo uporabil, tako da o tem ne bom pisal katero je najboljše, zakaj to zakaj ono... Potrebujemo nov oljni filter, priporočeno je tudi novo bakreno podložko za vijak na karterju in seveda olje. Nekje 4,25l olja gre v S16 motorje, v RC motorje pa 5,3l.
Pa začnimo:

Tukaj vidimo kje se nahaja vijak za spustiti olje iz motorja, in kje se nahaja oljni filter:

Preden se lotimo spuščanja olja iz motorja, je dobro da odpremo pokrovček za dolivanje olja zaradi boljšega pretoka:

Pod vijak postavimo posodo, ki naj bo večja od 5litrov da bomo spustilo staro olje v njo:

Odvijemo vijak in pustimo da staro olje odteče (naj bo avto v ravnem položaju, drugače se zna zgoditi da ne bo vso staro olje steklo ven):

Posodo z starim oljem premaknemo pod oljni filter, ker tudi pri njemu bo steklo nekaj olja ven, pomagamo si z orodjem ker je sigurno zelo dobro "zategnjen":

Odstranjen filter:


Novi filter namažemo z prstom, prst prej pomočimo v staro olje:

Zmontiramo filter nazaj, vijak očistimo, dodamo mu novo podložko in zašraufamo nazaj v karter, ne pretiravat ker ne visi motor na tem vijaku, ampak vijak samo "štopa" luknjo:

Ko smo to naredili, vlijemo olje v motor. Počakamo 5 minut (enga skadimo če ste kadilec, če ne skočimo do sosede...

) ko pridemo nazaj potegnemo šipko za merjenje olja ven, jo obrišemo, vtaknemo noter in še enkrat nazaj ven ter pogledamo kakšno je stanje. Če ni dobro dolivamo in ponavljamo postopek dokler ni olja dovolj. Med dolivanjem je spet dobro počakati da se olje "vsede" ker to ni voda.
Vžgemo motor pustimo laufati 5 min, lahko tudi malo gasa dodamo. To pa zato ker bo oljni filter potegnil nekaj olja in da se olje zavrti v motorju. Nato motor ugasnemo, malo počakamo, potegnemo palico za merjenje ven, jo obrišemo, vtaknemo nazaj in še enkrat ven da vidimo kakšno je končno stanje olja po merilcu, po potrebi dolijemo. Ne sme biti premalo, ne sme biti preveč. Tako kot v gumah.
Srečno!