Torej problem je bil da mi je "crknila" ventilacija in ni delala na nobeni stopnji. Tako sem se odločil da grem na francoski forum najti napako. To mi je uspelo s pomočjo Google Translate, ki ima že nekaj časa možnost prevajanja tudi v slovenski jezik. Prevaja pa tudi po cele strani. Torej problem je bil v tem, da mi umrla tempareturna varovalka, ki je pri Peugeotih 306 nastavljena na 110°C.
Tole je torej tale stvarca (pri nekaterih modelih pravokotna, pri nekaterih zaobljena):
Torej ta navitja so upori, med katerimi preklaplamo na armaturni plošči. Tempareturna varovalka pa skrbi, da se upori in celotno vezje ne pregreje. Elek. shema zgleda takole:
Torej nahaja se v motornem prostoru, pred sovoznikom, čisto pred vetrobranskim steklom.
Potek (slike iz FR foruma):
1. Odstranimo vrhnjo plastiko, ki jo držita 2 vijaka.
2. Odstranimo kovinski trikotnik, ki ga držijo 3-je vijaki.
3. Nato odstranimo gumjasti dovod zraka s strani, ki ga lahko samo potegnemo ven, saj je prostostoječ.
4. Za tem odstranimo še zračni filter ventilacije, katerega samo potegnemo dol, saj je pritrjen s smolo.
Spodaj se nahaja vezje, katero je pritrjeno na šasijo. Tega le obrnemo za 45° in ga staknemo iz pin kablov.
Torej naj ponovim: če ventilacija dela le na 4 stopnji pomeni da je varovalka cela in so vam umrli upori oz. navitja. Če pa je totalno umrl celotni ventilacijski sistem je za to kriva tempareturna varovalka.
Jaz sem zamenjal celotno vezje, ki sem ga dobil od fanta iz Novega mesta, ki prodaja po delih Peugeota 306 (ph1).
Zdej se bomo lahko grel
Lp, Mare