Danes je 18.Maj.2024, 20:13
Vsi časi so UTC + 1 ura
Neodgovorjeni prispevki | Poglej aktivne teme

[Problem rešen] Peugeot 307 in Antipollution Fault

 [ 64 prispevkov ]  Pojdi na stran 1, 2, 3, 4, 5  Naslednja
Avtor Sporočilo
 Naslov prispevka: [Problem rešen] Peugeot 307 in Antipollution Fault
Odgovor Objavljeno: 11.Feb.2008, 18:09 
 
no, ker na avtomobilizmu po nekaj casa nisem dobil odgovora, bom poizkusil se tukaj. :)
No, naj najprej povem, da sem prebral ze kar nekaj tem s to napako na Peugeotu 307.. ampak se mi zdi, da nihce nima podobne napake kot jaz, zato sem odprl novo. :) No, v zacetku januarja sem dobil novega (rabljenega) Peugeota 307, letnik 2001, motor 1.6 16v. Vse lepo in prav, do prve voznje po avtocesti. No, se spravim prehitevat kamion in imam na stevcu, ne bom lagal, okrog 150 km/h. Prehitim kamion, se postavim nazaj na vozni pas, spustim gas toliko, da se stevec premakne nazaj do 130 km/h, ampak zaslisim pisk in na displayu izpis - ANTIPOLLUTION FAULT. Zapeljem na odstavni pas in vklopim vse stiri utripalke. Avto ustavim in v trenutku, ko sem ga ustavil, se je ugasnil. Ok, nanovo zazenem, se prizge brez problema, vendar se zaslisi pisk in izpis Antipollution Fault, a avto dela brez problema. Grem na avtocesto nazaj, vozim.. vozim.. Ok, na gorenjski avtocesti je pac pred pocivaliscem Lipce krajsi predor, ki je nekoliko spuscen, pa se hitrost je omejena na 100 km/h. Spustim stopalko za plin z mislijo "saj bo avto sam zbremzal do 100 iz 130". Ja, je, vendar ko sem zelel obdrzati tistih 100, se stopalka za plin sploh ni odzivala. Brez katerega koli piska, brez izpisa Antipollution Fault, se je avto spet ugasnil. Ker pa je bil na koncu predora klanec na gor, cesta pa brez odstavnega pasu, mi ni preostalo drugega, kot da ga v voznji prizigam. Pritisnem sklopko in obrati namesto, da bi obstali na nekje 900, padejo na 0, vse zacne utripati - ugasnjen motor.. Kljuc zavrtim malenkost nazaj in poskusam uzgati. Ok, uzge. Spustim sklopko, zaslisim pisk in izpis Antipollution Fault. Huh.. pridem na cilj. Po parih urah se usedem v avto, prizgem - pisk in znan izpis. Lucka za motor vseskozi gori. Recimo da po dveh dneh lucka ugasne in vaja se ponovi - ista cesta oz. random cesta ob random casu, ko spustim pedal za plin.
Se komu kaj sanja? Ker me je resnicno strah spuscat pedal za plin, ampak vcasih brez tega ne gre. Zakaj ravno ob spustu pedala za plin? Software verjetno ni kriv pri tem nic? Mogoce Lambda sonda? Na koncu sem z zivci, ker mi je danes spet ugasnil 4x (1x pri tistem tunelu, 2x pri voznji ob gradbiscu, kjer se tudi ne morem ustavljat, saj je en ozek pas, za mano pa avtomobili in enkrat na cestnini, ko pac MORAM spustit plin).
Aja, naj omenim, da je avto ze bil pregledan na racunalniku, vendar ni naslo nobene napake. Lahko je samo resetiral racunalnik, da se je ugasnila lucka za diagnostiko motorja, ampak cez 50 km je bilo isto - spust stopalke za plin, PISK in Antipollution Fault.
Zdaj pa ce se komu karkoli sanja, lepo prosim, na dan z besedo :)
Hvala in LP


 
 Naslov prispevka:
Odgovor Objavljeno: 11.Feb.2008, 18:20 
Odsoten
Uporabniški avatar

Pridružen: 08.Feb.2008, 22:09
Prispevkov: 705
Avto: Peugeot
Pezojevski Captain Data(DrMr) ti bo znal to razloziti :D Vseved kar se tice Pezojev


  Profil
 Naslov prispevka:
Odgovor Objavljeno: 12.Feb.2008, 18:55 
 
Pa on kaj bere tu po forumu? :P


 
 Naslov prispevka:
Odgovor Objavljeno: 12.Feb.2008, 19:10 
Odsoten
Uporabniški avatar

Pridružen: 08.Feb.2008, 22:09
Prispevkov: 705
Avto: Peugeot
Trenutno se bori z Klingoni z Starship Enterprise :D

To se je zgodilo tudi Dr.Bockyu, Malu in se nekaterim na 206tki...Mislim, pa da ni hujsega, razen krajsega obiska servisa :D Poglej po arhivu na starem forumu...Tam bi moralo dosti pisati o temu http://arhiva.pugi.si/


  Profil
 Naslov prispevka:
Odgovor Objavljeno: 12.Feb.2008, 23:12 
Odsoten
Uporabniški avatar

Pridružen: 10.Feb.2008, 17:44
Prispevkov: 1558
tle je res lahko milijon stvari, res čudno zakaj na testerju ne izpisuje napake? Je mogoče kak senzor pedala plina? tudi to se dogaja, sedasj pri teh avtih ki imajo gas na senzor in ne več zajle.

Men se je med vožnjo ugasnil oz. ko sem se ustalih ker sem imel akumulator fuč, to je bol še najmanj, pač se kupil nov akumulator in to je bilo to. Pri tebi je sigurno druga napaka.


www.bocco.si
polagamo in položimo vse, na steni ali na tleh


  Profil
 Naslov prispevka:
Odgovor Objavljeno: 12.Feb.2008, 23:35 
Odsoten
Uporabniški avatar

Pridružen: 09.Feb.2008, 14:34
Prispevkov: 1047
Kraj: Kranj
Avto: Ford FIESTA ST150
Pri meni se je parkrat zgodilo podobno, samo da jaz nimam istega vozila kot ti, pac imam 306-ko. Pravtako se mi je nekajkrat avto sam od sebe ugasnil, neglede na to kje sem se nahajal in v kaksen naklonu je bil avto. Plin pa sem lahko drzal do konca ali pa ga sploh nisem pa mi je kar crknil. Vse lucke na armaturi so zasvetile, avto sem pac ustavil ker je crknil, ga ponovno zalaufal in se odpeljal naprej :?


  Profil
 Naslov prispevka:
Odgovor Objavljeno: 13.Feb.2008, 01:28 
Odsoten
Human OBD

Pridružen: 17.Nov.2007, 13:43
Prispevkov: 458
... mater, pa spet ista tema: pod 1. na pošten tester (kje in s čim so ti testirali :?: ), nekaj si je ECU zagotovo zabeležil, pa naj ti še pregledajo zgodovino prejšnjih napak... najbolj pogosti vzroki: lambda sonda, procesna napaka ECU (na novo naložit SW), senzor temp.motorja, napaka elektronske lopute plina... pa še kaj je možno...


  Profil
 Naslov prispevka:
Odgovor Objavljeno: 20.Feb.2008, 10:15 
 
evo, popravljeno. napaka elektronske lopute plina :)


 
 Naslov prispevka:
Odgovor Objavljeno: 07.Mar.2008, 00:33 
Odsoten

Pridružen: 06.Mar.2008, 23:27
Prispevkov: 341
Kraj: Ljubljana
Avto: 307 SW
[^IcEmAn^] napisal/-a:
evo, popravljeno. napaka elektronske lopute plina :)


Kako so pa rešili tvoj problem z loputo za zrak :?:

No pa da še jaz pojamram. :wink:
Jaz imam tudi 307 SW z 1.6 16v motorjem. Meni se zna zgoditi da ko avto prižgem na frišno (hladen avto) vse dela normalno. Problem nastane če se avto ne segreje na normalno temperaturo in ga ugasnem ter ponovno prižgem (recimo da se na poti v službo ustavim na trafiki). Takrat se mi zna zgoditi da avto dela par sekund nemirno (900-1300 obratov) in se prižge antipollution fault sporočilo + ponavadi še blokada obratov motorja (noče čez 2000 obratov). Takrat moram avto pustiti da dela par minut, da se segreje, ga ugasnit in ponovno prižgat. Takrat avto spet dela brez problema, zna pa včasih ostati še lučka da je nekaj na motorju narobe prižgana, ne pa vedno!
Bil sem že dvakrat na uradnem servisu, obakrat na testerju ista stvar: plus kontakt na loputi za zrak. Prvič so mi samo resetirali računalnik, drugič so mi pa updatali software in kao konektorje na loputi za zrak prešpricali z WD-40 in rekli da če to ne bo pomagalo, preostane samo še zamenjava lopute (301,25€ + delo). Čez par dni spet vse isto! Ne bodi len, sem odprl haubo in malo pogledal te konektorje, na servisu se jih zihr niso niti dotaknili, saj je bilo vse prašno kot ostalo. Ker se mi je to nazadnje zgodilo v soboto in spet včeraj mi je dalo mislit, se mi zdi da se to ponavadi dogaja ko dežuje, saj se mi je nazadnje dogajalo pred novim letom (pa vem da je takrat tudi deževalo), vmes pa se mi zdi da ni nič deževalo :idea:
Zanima me če je imel kdo podobne izkušnje?
Sem zelo razočaran nad servisom in me zanima če obstaja tukaj kakšen avtomehanik ali če mi lahko priporočite kakšnega, da mu pripeljem avto da pregledamo vse te konektorje, ker se sam glih ne upam spuščat v to avanturo. :?


  Profil
 Naslov prispevka:
Odgovor Objavljeno: 07.Mar.2008, 07:40 
 
razresili.. hja. rekli so, da racunalnik ni nic pokazal, potem pa so testirali in je bila ocitno loputa kriva. :) kaj vec ne bi vedel povedat..


 
 Naslov prispevka:
Odgovor Objavljeno: 18.Apr.2008, 09:55 
 
Pozdravljeni

Tolk da dodam svojo izkušnjoz mojim P307SW HDI Pack. Če ti na display-u napiše Antipollution Fault v danem trenutku to nima nobene veze z okoljem. Malo heca. Ta opis napake lahko pomeni veliko različnih pokvarjenih stvari na avtu (zvedel pri serviserjih), lahko da je to že kje povedano in napisano. Prvič sem se srečal s to težavo 5 mesecov po nakupu novega avta. Simptomi isti. Ugašanje, safe mode in spet ugašanje. Odkrita napaka zamašen filter za dovod diesela. Pa so mi na servisu rekli inkognito tankaj Agip. Ampak fora je bila v tem da sem tako ali tako skoz tankal na Agip. Kje je bil problem oziroma kje sem dobil tolko smeti ne vem. Sem poskušal to reklamirat na Agipu, ker imam vse račune in stanje kilometrov, ampak nisem prišel blizu. Drugič isti simptom Antipollution Fault. Avto dela normalno naprej, se ni nikoli ugasnal. Šel na servis in ugotovili da sta mi odpovedala dva senzorja. Eden v mašini, mislim da je bilo govora o nekem pritisku zraka (ne vem točno) in drugi senzor nekje pri odprtini za nalivanje goriva. Tolk o tem

LP

Dejan


 
 Naslov prispevka:
Odgovor Objavljeno: 12.Sep.2008, 14:25 
 
Pozdravljeni, tudi jaz imam isti problem kot si ga imel ti Iceman. Ali mi lahko zaupaš na katerem servisu so ti odkrili napako. In koliko te je to koštalo? Pri meni tudi računalnik pokaže samo kao napako na dovodu zraka, kje pa ne znajo diagnosticirati.

Hvala!


 
 Naslov prispevka:
Odgovor Objavljeno: 12.Sep.2008, 23:20 
Odsoten
Uporabniški avatar

Pridružen: 10.Feb.2008, 17:44
Prispevkov: 1558
najbolj pogosto če heca dovod zraka je seveda sesalna loputa.


www.bocco.si
polagamo in položimo vse, na steni ali na tleh


  Profil
 Naslov prispevka:
Odgovor Objavljeno: 18.Sep.2008, 18:01 
Odsoten

Pridružen: 11.Feb.2008, 18:54
Prispevkov: 227
Kraj: Nova Gorica
Avto: 1x206sw + 1x307
Včer se je tud meni (sicer zdaj v tretje) prižgal antiploution foulty. Prvič k se mi je sm šel drug dan sel na servis in so mi odčitali da češ da je previsok tlak turbine. Naj povem da je javilo napako in avto vrglo v rez. program, če sem ga ugasnil in ponovno zalaufal, je še vedno javljalo napako vendar je avto normalno deloval, in tud napaka je izginila(mi je pa tud na servisu reku da bo čez čas - cca 5 vžigov avta tako da elektronika vmes "zaspi", t.j. vsaj 10mim presledka) napaka sama izginila.
No sedaj se mi je ponovno pojavila, sem pa opazil da se pojavi če vozim po AC vsaj enih 50-70 km z eno konstatno hitrostjo 90-110kmh (se pravi penzionistična vožnja) => se da iz tega kaj sklepat, kje je ta foulty??

Avto je pa P307 Hdi 1600 110cv brez fap fitra(v originalu je tak, ni da sm ga jst dol jemal :D ) letnik 2005, ma pa tanovo elektroniko in je stara oblika.
DrMr ti mogoče to kaj pove?


  Profil
 Naslov prispevka:
Odgovor Objavljeno: 12.Okt.2008, 15:09 
Odsoten
Uporabniški avatar

Pridružen: 17.Nov.2007, 14:50
Prispevkov: 1256
Kraj: Zreče
Avto: Peugeot 307 HDi
jebemti te "unblock diesel filter" in "antipolution fault"

men pa avto ne gre nikamor ko napiše ta antipolution fault :) 130km/h in feritk :)

no sej sm bil že v petek na ML, tko da v ponedeljek pa še enkrat menjat "filtre" vse mogoče

če ne druzga pa pol do senice pa fap stran vzet :)

ja imam fap filter

:D :D


  Profil
Prikaži prispevke prejšnjih:  Razvrsti po  
Napiši novo temo Odgovori na temo  [ 64 prispevkov ]  Pojdi na stran 1, 2, 3, 4, 5  Naslednja


Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov


Vaš dostop

Ne morete pisati prispevkov v temi
Ne morete odgovarjati na teme v forumu
Ne morete urejati prispevkov v temi
Ne morete brisati vaših prispevkov forumu
Ne morete dodati priponk prispevkom

Pojdi na:  
cron