Debata je vsekakor zanimiva....eden po drugem...
Vse je zelo relativno in menin, da je težko primerjati med dizlom in bencinarjem. Vsak ima minuse in pluse...
Dieslu, doda navor res ogromno in tu je bencinar če nima turbine mrzel...
Sicer nisem nikoli preiskusil npr. 2.0 bencin ali diesel, ampak si mislim, da je v večji večini hdi v prednosti... Končna brzina je pa pri bencinarju boljša, ostalo, pa menim, da ne...
V vsak klanec nekje pri cca 60km/h, bo hdi bolje in hitreje pospešil, ker ga navor rešuje...
Tudi z mesta potrebuje bencinar vsaj cca 4000 obratov, da kam potegne, med tem ko hdi že prijetno vleče pod 2000 obrati. Mislim pa, da je malo takih, ki bi štartali z "tapkanjem" po gasu in
izdelava spletnih strani držali obrate kot na formuli....??
Ker imam sam automatski menjalnik, mi je zanimivo, da ima dobro izračunano, kako speljuje...želim reči, da pohodiš plin do konca in prijetno spelje, brez odvečnega plina.
Vozil pa sem 407 2.0 hdi 136 PS in 2.2 Hdi 170 Ps. Slednji lepo vleče, ni kaj.
Vsi, ki jim vozilo porabi manj kot 7,5 litra na 100 km, ste lahko presrečni (
pedala za kolo trgovina za frizerje) in bencinar pod 9L.