Danes je 01.Maj.2024, 22:06
Vsi časi so UTC + 1 ura
Neodgovorjeni prispevki | Poglej aktivne teme

Chip tuning

 [ 340 prispevkov ]  Pojdi na stran Prejšnja  1 ... 18, 19, 20, 21, 22, 23  Naslednja
Avtor Sporočilo
 Naslov prispevka: Re: Chip tuning
Odgovor Objavljeno: 08.Nov.2011, 09:49 
Odsoten
Uporabniški avatar

Pridružen: 04.Nov.2011, 15:18
Prispevkov: 3
Kraj: Logatec
Avto: Citro C4... C5
Na žalost tega grafa nisem dobil ga bom poskušal pridobiti :) Glavni problem teh motorjev 2.0 FAP je ta filter ki zamori avto nenormalno govorimo o 15 konjih izgube... Sepravi nekako tako je če ga ne odstraniš težko pričakuješ npr 165 konj is serijskih cca 140 jaz sem prišel na 155 konj.Sam sem dal fap odstraniti za kasnejši tuning dugače bi bilo bolj nemogoče doseči 180 konj


Lp


Zadnjič spremenil R.M, dne 08.Nov.2011, 09:52, skupaj popravljeno 1 krat.

  Profil
 Naslov prispevka: Re: Chip tuning
Odgovor Objavljeno: 08.Nov.2011, 09:51 
Odsoten
Uporabniški avatar

Pridružen: 03.Dec.2009, 10:19
Prispevkov: 4343
Kraj: Dobova
Avto: Peugeot 106
Ker mislim da iz 135 na 180KM treba dosti več postoriti kot si naštel...


  Profil
 Naslov prispevka: Re: Chip tuning
Odgovor Objavljeno: 08.Nov.2011, 12:07 
Odsoten
Pugi Mojster
Uporabniški avatar

Pridružen: 09.Feb.2008, 18:03
Prispevkov: 1875
Kraj: Ljubljana
Avto: 106 rallye
Niti ne, saj je turbo. Z večjim intercoolerjem oz. izboljšanim hlajenjem vstopnega zraka se konkretno pozna na temperaturi. Razlika med 25°C in 40°C je kar velika in lahko pomeni tudi 15 konjev ali več. Bolj kot sam rezultat je vprašanje koliko časa bodo posamezni deli zdržali, pa to ne mislim motor, ampak bolj sklopko in vztrajnik, čeprav je to zelo veliko odvisno od samega načina vožnje. Erc pa vem da se je potrudil in krivuljo navora tako nastavil da vztrajnik ne trpi tako veliko kot bi lahko.

Drgač pa glede Focusa in peugeotovega motorja 1.6 hdi. Je kar obratno. 1.6 hdi so Fordovi motorji in ne peugeotovi. ;) Motorji so kar uredu, ni problemov z njimi, notranjost, bolj z stvarmi okoli njih (turbina, cevi, senzorji). To pa je en skret od skreta....


Slika


  Profil
 Naslov prispevka: Re: Chip tuning
Odgovor Objavljeno: 08.Nov.2011, 12:16 
Odsoten
Uporabniški avatar

Pridružen: 22.Feb.2009, 14:50
Prispevkov: 497
Kraj: Bizeljsko
Avto: C5
@RM, kje si dal odstranit FAP, ter koliko je bila cena za ta poseg?

potem , če bi dal samo fap odstranit bi že bil na 150hp???


407-ka z največ vpisi na poraba.com

While the clouds above prepare to destroy!


  Profil
 Naslov prispevka: Re: Chip tuning
Odgovor Objavljeno: 30.Nov.2011, 18:19 
Odsoten

Pridružen: 04.Sep.2010, 11:51
Prispevkov: 23
Avto: p206
jah to vem za cevi zato olje bl pogosto menjam,
kar se odstranitve FAP filtra tiče se prdobi točno 0 konjev pa nevem zakaj, samo navor se dvigne krivulja, pa turbina lahko znori ker upošteva dušenej FAP filtra, tko da sm gelde same odstranitev skeptičen, e lahko zgodi da zadeva odžvižga (govril z ford servisom, enako potrdil tuner).
če avto čipaš pri CSS in imaš bosch elektroniko je odstranitev FAP filtra (softwearsko) brezplačna (kolikor se na cenik spomnim), sicer so cene 300-500e, siemens elektronike+fap je enako NO GO (zaenkrat).
je pa res da DPF bolj omejuje konjenico (starejši vozovi)
http://chzmemebase.files.wordpress.com/ ... es-fap.jpg


  Profil
 Naslov prispevka: Re: Chip tuning
Odgovor Objavljeno: 26.Feb.2012, 10:35 
Odsoten
Uporabniški avatar

Pridružen: 12.Mar.2009, 20:46
Prispevkov: 253
Kraj: Mokronog
Avto: Renault Clio IV 90 TCe
Okoli 1,6 hdi sem se pozanimal pri Tunercu - Novo mesto.

http://www.tunerc.si/forum/viewtopic.php?f=22&t=275


Slika


  Profil
 Naslov prispevka: Re: Chip tuning
Odgovor Objavljeno: 02.Mar.2012, 18:30 
Odsoten
Uporabniški avatar

Pridružen: 11.Jan.2008, 21:53
Prispevkov: 2629
Kraj: Slovenska Bistrica
Avto: 206 1.4 hdi
rsr ima odstranitev filtra 450 evrov brez ddv


Slika


  Profil
 Naslov prispevka: Re: Chip tuning
Odgovor Objavljeno: 04.Mar.2012, 03:06 
Odsoten
Uporabniški avatar

Pridružen: 16.Mar.2009, 22:05
Prispevkov: 5291
Kraj: Grosuplje
Avto: P406 Coupe 2.0 16V
Koliko pa še optimizacija motorja? Čip tuning po domače :)


  Profil
 Naslov prispevka: Re: Chip tuning
Odgovor Objavljeno: 07.Mar.2012, 15:35 
Odsoten

Pridružen: 04.Sep.2010, 11:51
Prispevkov: 23
Avto: p206
CSS odstrani (elektronsko) dpf/fap filter če pri njih tunaš, cena tuninga je pa med 250 in 350e odvisno od starosti vozila pa kakšen group popust, cena je z meritvami.
130km itak ni problem dobit iz 1.6 hdi mašine, ke do 140 se da, vsaj jst jih imam tam nekje


  Profil
 Naslov prispevka: Re: Chip tuning
Odgovor Objavljeno: 14.Maj.2012, 13:15 
Odsoten
Uporabniški avatar

Pridružen: 05.Nov.2010, 22:38
Prispevkov: 558
Kraj: Škofja Loka
Avto: Peugeot 207 1.6 16v VTI
Zanimam za mojega pezoja 207 1.6 16v (VTI).Klicu sem enga in mi je reku 200€ + 15 konskih moci.Zdej me zanima a bi lohk blo kj narobe z avtam,koker mi je on reku po telefonu nemore bit nič pa se garancijo mi daje 2 leti.


  Profil
 Naslov prispevka: Re: Chip tuning
Odgovor Objavljeno: 14.Maj.2012, 15:34 
Odsoten
Uporabniški avatar

Pridružen: 16.Mar.2009, 22:05
Prispevkov: 5291
Kraj: Grosuplje
Avto: P406 Coupe 2.0 16V
Garancijo ti da na delo, ne na motor oz. na poškodbe.

Narobe načeloma nič.


  Profil
 Naslov prispevka: Re: Chip tuning
Odgovor Objavljeno: 14.Maj.2012, 15:37 
Odsoten
Uporabniški avatar

Pridružen: 05.Nov.2010, 22:38
Prispevkov: 558
Kraj: Škofja Loka
Avto: Peugeot 207 1.6 16v VTI
aha ok


  Profil
 Naslov prispevka: Re: Chip tuning
Odgovor Objavljeno: 17.Maj.2012, 20:55 
Odsoten
Uporabniški avatar

Pridružen: 13.Jan.2008, 12:05
Prispevkov: 2841
Kraj: Ljubljana
Avto: 206 GTi
Pa kar pozabi teh 15 konjev na atmosfercu...

Lp


Slika Slika


  Profil
 Naslov prispevka: Re: Chip tuning
Odgovor Objavljeno: 20.Maj.2012, 16:51 
Odsoten
Uporabniški avatar

Pridružen: 05.Nov.2010, 22:38
Prispevkov: 558
Kraj: Škofja Loka
Avto: Peugeot 207 1.6 16v VTI
ja tko mi je reku po telefonu zih se da preverit k zrihta


  Profil
 Naslov prispevka: Re: Chip tuning
Odgovor Objavljeno: 24.Maj.2012, 23:19 
Odsoten
Uporabniški avatar

Pridružen: 13.Jan.2008, 12:05
Prispevkov: 2841
Kraj: Ljubljana
Avto: 206 GTi
Edina opcija je, da preveriš z meritvami na valjih pred in po opravljenem čipanju. Glede moči, pa upam da se zavedaš kako težavno je pridobiti konje pri NA motorjih, sploh pa 12,5% originalne moči? Pri THP ni problema 15 konjev, vti je pa druga zgodba...

kot drugo pa 200€, opravljena storitev in 2 leti garancije? Garancije na kaj, ojnice, bate, menjalnik, oljni filter?

Pa ne razumi narobe, ne želim te odvrniti od čipanja, samo premisli preden se odločiš in vržeš 200€ ;) Preberi si malo o navijanju atmosferskih motorjev, je kar nekaj tematike na forumu, ter se pozanimaj pri Drmotu, Jeakatu ali Drsokodju in ti bodo razložili točno kaj in kako ;)

Lp


Slika Slika


  Profil
Prikaži prispevke prejšnjih:  Razvrsti po  
Napiši novo temo Odgovori na temo  [ 340 prispevkov ]  Pojdi na stran Prejšnja  1 ... 18, 19, 20, 21, 22, 23  Naslednja


Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost


Vaš dostop

Ne morete pisati prispevkov v temi
Ne morete odgovarjati na teme v forumu
Ne morete urejati prispevkov v temi
Ne morete brisati vaših prispevkov forumu
Ne morete dodati priponk prispevkom

Pojdi na:  
cron