Za konus boš vseeno rabil tesnilo, samo da je pač, konusno
. Te konusi so ponavadi namesto pregibne, tako da ali eno ali drugo. Oboje bo malo smešno zgledalo če ne drugega. Če pa bi rad res dobro potem pa v-band clamp. Sicer ni tolk poceni, ampak je odlična zadeva, pa še dobro zgleda.
Downpipe obvezno, jaz bi ga drugače naredil iz 3" - 76mm, bo še boljše. Katalizator bo požrl nekaj navora, ampak mislim da če bo dovolj velik 200 cell, ne bo take razlike. Nabiješ gor pa imaš mir na tehničnih.
Če narediš še intake, večji IC, remap,...ja, potem bo počasi tudi sklopko treba menjat. Zgleda da tam okoli 340Nm navora še zdrži serijska, kar je več pa že drsi kolikor berem.
Za remap pa kontaktiraj tunerc-a. Res dobro naredi in je mapa povsem prilagojena tvojemu motorju in modifikacijam.
Pa še en nasvet. Tole se splača naredit, tudi če ostane vse serijsko:
http://www.e-tuners.com/index.php?s=12&t=299