www.pugi.si http://www.pugi.si/forum/ |
|
How-To : Popravilo upora za hitrosti ventilacije - P206 http://www.pugi.si/forum/viewtopic.php?f=24&t=7558 |
Stran 1 od 1 |
Avtor: | srcnik [ 18.Jul.2011, 22:27 ] |
Naslov prispevka: | How-To : Popravilo upora za hitrosti ventilacije - P206 |
Danes sem malce ustvarjal na avtu od punce, ker ji je ventilacija delala sam na FUL ![]() Ker je na forumu samo angleška verzija, kjer je drugače narejeno, sem se, ko sem zaključeval odločil, da zadevo poslikam in objavim. Ker od začetka nisem slikal, bom uporabil prve slike iz drugega How-To, ki pa so iz angleškega avta torej je malce sprememb, ki pa jih bom opisal. Pacient: 206, 1.4 benz, l. 2000, ročna klima Najprej odstranitev predala: - Ko je predal zaprt oz. skoraj zaprt, se ga na spodnji strani brez večje sile potegne in skoči iz "pantov". - Nato se samo potegne ven. Sledi odvitje torx vijakov na sprednji strani in dveh plastičnih matic (9 ključ), ki se nahajajo na vrhu predala. (Ker je slika angleška ti matici na sliki niso vidni, ko se pa razdira pa so) ![]() Nato se potegne predal ven, gre zelo na tesno, pa pazit je treba (s tem sem imel največ dela oz. kletvic, sploh ko sem ga nazaj dajal). ![]() Evo zdaj pa počasi moje slike. Ko se da predal dol je takšen razgled v prostor pod sredinsko konzolo. Ko premikamo gumb za notranje/zunanje kroženje zraka se na označenem delu vidi loputa, ki se premika. Gumb pustimo na notranjem kroženjem zraka, tako bo loputa odprta in sežemo z roko v prostor ki ga je loputa odprla. ![]() Občutile se bodo lopatice ventilatorja. Z roko nato na zgornji strani pred lopaticami tipamo za kovinsko škatlico. Ko jo najdemo jo z občutkom zaskunemo za cca. 30°. Nato jo z občutkom potegnemo ven. Odklopimo svetlo moder konektor in krivec je že tu. ![]() KRIVEC (angleška slika): ![]() Najprej snamemo kovinsko pokrivalo (na sliki desno) ![]() Nato odščipnemo upor, sam sem ga na označenih mestih. ![]() Namesto tega upora nato nalotamo klasično 30A varovalko, pazimo da se dotika samo tistih dveh plošč ki jih je prejšnji "upor" povezoval! Nato se še natakne nazaj kovinsko ohišje in zadevo zmontiramo v avto. ![]() Preverit je potrebno, da se uporov oz. navitih žic ni deformiralo med postopkom, ker se med sabo ne smejo dotikat, kakor tudi ne kovinskega ohišja! Nov upor in star upor ![]() To z varovalko sem zvedel od mehanika, ki jih je že kar nekaj tako "rešil". V omenjenem avtu od punce deluje brez problema, ne garantiram pa nič (ubije me lahko samo punca ![]() Nimam pa pojma koliko drugače ta škatlica stane, ker pri lokalnem pooblaščentu to traja in traja me ni niti mikalo it vprašat. PS: Če bo kdo to delal, je vse na lastno odgovornost! Lp, srcnik |
Avtor: | Gregoor [ 04.Nov.2012, 02:20 ] |
Naslov prispevka: | Re: How-To : Popravilo upora za hitrosti ventilacije - P206 |
"upor" na ohišju upora je TERMO varovalka...z lotanjem navadne 30A varovalke ne dosežeš prav nič, oz. je bolje če nalotaš žico (cenejša varijanta z istim efektom) ... Upam da nebo komu uspelo zažgati upor oz. ohišje ![]() Lp. |
Avtor: | ziga_ [ 22.Apr.2013, 09:38 ] |
Naslov prispevka: | Re: How-To : Popravilo upora za hitrosti ventilacije - P206 |
Hvala za info. Vidim me čaka kar nekaj dela. |
Stran 1 od 1 | Vsi časi so UTC + 1 ura |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |