Danes je 19.Maj.2024, 01:47
Vsi časi so UTC + 1 ura
Neodgovorjeni prispevki | Poglej aktivne teme

How-To: Spuščanje torzije/prilagajanje zadnje preme -P206

 [ 58 prispevkov ]  Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3, 4  Naslednja
Avtor Sporočilo
 Naslov prispevka: Re: How-To: Spuščanje torzije/prilagajanje zadnje preme -P206
Odgovor Objavljeno: 15.Nov.2010, 21:31 
Odsoten
Uporabniški avatar

Pridružen: 03.Dec.2009, 10:19
Prispevkov: 4343
Kraj: Dobova
Avto: Peugeot 106
Prikaz kaj dejansko moramo narediti:
Slika

Izbijanje palice iz roke v notranjost:
Slika

Potegnitev palice iz roke za navzven s pomočjo vijaka:
Slika


  Profil
 Naslov prispevka: Re: How-To: Spuščanje torzije/prilagajanje zadnje preme -P206
Odgovor Objavljeno: 16.Nov.2010, 10:25 
Odsoten
Uporabniški avatar

Pridružen: 27.Okt.2009, 15:06
Prispevkov: 635
Kraj: Vuzenica
Avto: BMW 320d FL
DJ-DUST ... pa ti si car !!! maš pivo v dorem ...če se srečamo na kakem srečanju ;)...


Slika


  Profil
 Naslov prispevka: Re: How-To: Spuščanje torzije/prilagajanje zadnje preme -P206
Odgovor Objavljeno: 16.Nov.2010, 16:21 
Odsoten
Moderator Foruma
Uporabniški avatar

Pridružen: 13.Feb.2010, 18:44
Prispevkov: 667
Kraj: Postojna
Avto: Peugeot 206 S16
Najlepša hvala! :)


  Profil
 Naslov prispevka: Re: How-To: Spuščanje torzije/prilagajanje zadnje preme -P20
Odgovor Objavljeno: 01.Mar.2011, 20:05 
Odsoten
Uporabniški avatar

Pridružen: 27.Okt.2009, 15:06
Prispevkov: 635
Kraj: Vuzenica
Avto: BMW 320d FL
:confused: dans narazn dobo ... z unimi podloški sm se najman 1h jebal da sm jih dobo vun :axe: ... zj me pa zanima a je možn da je v orginalo na desni strani za 5mm avto višjikot na levi? kot spredaj in zadaj :blink: :confused: ju3 pa probam dobit torziske palce vun .... sm dans prehitro ubupal :(


Slika


  Profil
 Naslov prispevka: Re: How-To: Spuščanje torzije/prilagajanje zadnje preme -P20
Odgovor Objavljeno: 01.Mar.2011, 20:28 
Odsoten
Uporabniški avatar

Pridružen: 16.Mar.2009, 22:05
Prispevkov: 5291
Kraj: Grosuplje
Avto: P406 Coupe 2.0 16V
Možno. Je bil narobe sestavljen in sešvasan v tovarni.

Ampak da bojo to priznali, je pa druga umetnost. Nekdo se je zafrkaval z čisto novim Fordom (ne me za besedo držat, je že neki časa blo nazaj) ker niso in niso hoteli priznati te napake.


  Profil
 Naslov prispevka: Re: How-To: Spuščanje torzije/prilagajanje zadnje preme -P20
Odgovor Objavljeno: 01.Mar.2011, 21:37 
Odsoten
Uporabniški avatar

Pridružen: 03.Dec.2009, 10:19
Prispevkov: 4343
Kraj: Dobova
Avto: Peugeot 106
blackdevil: 5mm je lahko razlika že serijsko res je, kje si meril? Meri od sredine bobna\diska do roba blatnika, pravokotno...


  Profil
 Naslov prispevka: Re: How-To: Spuščanje torzije/prilagajanje zadnje preme -P20
Odgovor Objavljeno: 01.Mar.2011, 22:17 
Odsoten
Starešina

Pridružen: 11.Jan.2009, 21:33
Prispevkov: 295
Kraj: Radlje ob Dravi
Avto: Peugeot 208 GTi
blackdevil napisal/-a:
:confused: dans narazn dobo ... z unimi podloški sm se najman 1h jebal da sm jih dobo vun :axe: ... zj me pa zanima a je možn da je v orginalo na desni strani za 5mm avto višjikot na levi? kot spredaj in zadaj :blink: :confused: ju3 pa probam dobit torziske palce vun .... sm dans prehitro ubupal :(


Kje pa šravfaš??ti pridem pomagat np,kdorkoli ti dela če še ni torzije jemal kdaj narazen,si lepo zakernaš na palici zob in na ohišju zob in na drugi strani isto,to je zato če slučajno zajebeš kaj da lahk na nulo nazaj nastaviš.pa pazi kak jih boš izbijal,če so zarustane,da jih ne zatovčeš.


  Profil
 Naslov prispevka: Re: How-To: Spuščanje torzije/prilagajanje zadnje preme -P20
Odgovor Objavljeno: 01.Mar.2011, 23:53 
Odsoten
Uporabniški avatar

Pridružen: 27.Okt.2009, 15:06
Prispevkov: 635
Kraj: Vuzenica
Avto: BMW 320d FL
DJ-DUST: mero sm od roba blatnika pa do sredine diska ... na obeh straneh enako...

denko206: sam delam doma :angel: :axe: mah ni treba ju3 sam torziske palce zbijem pa skup nardim :D .... ja sej bom vijak dav ntr pol pa po vijako tovko ... če si na palci pa na ohišju označiš ti ne pomaga kaj dosti ...pomojem... če ti palce vun vzemeš se roke prosto giblejo ... a ne... (zato moreš "poslonit" dvigalko pod čeljusti diska) najbol važno je da zmeriš od sredine diska pa do vrh blatnika... tista mera ti največ pomaga-pomeni...


Slika


  Profil
 Naslov prispevka: Re: How-To: Spuščanje torzije/prilagajanje zadnje preme -P20
Odgovor Objavljeno: 02.Mar.2011, 00:11 
Odsoten
Starešina

Pridružen: 11.Jan.2009, 21:33
Prispevkov: 295
Kraj: Radlje ob Dravi
Avto: Peugeot 208 GTi
aha,no saj boš vido kak ti bojo palice šle zbit,lahk si pa vseeno narediš kerne,jaz sn si z kernami pomagal sploh nisem kaj meril,na eni strani palice sem nastavil na 0 (kern na kern)na drugi strani pa za en zob zamaknil,enak postopek na drugi palici,pa je blo to to.takrat pač najboljš vidiš če se nisi kje zmoto in je bolj ziher ko pa meter :-)


  Profil
 Naslov prispevka: Re: How-To: Spuščanje torzije/prilagajanje zadnje preme -P20
Odgovor Objavljeno: 02.Mar.2011, 16:26 
Odsoten
Uporabniški avatar

Pridružen: 27.Okt.2009, 15:06
Prispevkov: 635
Kraj: Vuzenica
Avto: BMW 320d FL
ma kdo kak predlog kak bi spravo tte torziske palce vun... (z vijakom in zbijanjem odpade... no zbijanje delno)... zdej sm dau enmu strugarjo postružit en komad da bo točno nrt paso .... sm meu cev sm jo za šalo zatovko na obeh straneh.... tak da zj bo povni fi.... upam da rata.... če ne zadna možnost zagret in izbit .... če ma kdo kak predlog še mi naj napiše ...


Slika


  Profil
 Naslov prispevka: Re: How-To: Spuščanje torzije/prilagajanje zadnje preme -P20
Odgovor Objavljeno: 02.Mar.2011, 18:09 
Odsoten
The Godfather!
Uporabniški avatar

Pridružen: 11.Feb.2008, 13:30
Prispevkov: 5990
Kraj: Ljubljana
Avto: W211 55 AMG
ne vem kako bi drugače dal vn kot da bi zbijal ali z vijakom...sicer pa reberi temo še enkrat in nimaš kaj falit...res ne vem kaj mislš zdj čarat s to torzijo...

toj k bi v restavraciji reku, da čš met špagete, ampak kuhanje odpade... :D


Kar je pod 2,0 bar je vse N/A...


  Profil
 Naslov prispevka: Re: How-To: Spuščanje torzije/prilagajanje zadnje preme -P20
Odgovor Objavljeno: 02.Mar.2011, 19:43 
Odsoten
Uporabniški avatar

Pridružen: 27.Okt.2009, 15:06
Prispevkov: 635
Kraj: Vuzenica
Avto: BMW 320d FL
PLAYA: ja sej res drugače ne gre sem malo narobe napisal :confused: ... jaz sem mislil z kakšnimi pripomočki bi si še olajšal.....

Sicer sem tolkel k budalo gor in mi je na vsaki strani po 1 palca spustila (mislim palca v utoru)... zdaj pa se pa celotna roka premika za 5mm(premika se pa zato ker druga palca ni spusla spodaj :angry: :angry: ... upam da ni kaj narobe...). Ju3 grem po bombe za plin in bom segrel ostali dve ...in upam da bo spustila....

Če ne pa bom skup nazaj naredil pa kupo 2 žakla cementa po 50 kg in joji vrgo v prtlažnik pol pa kupo še en boks pa 2 wufera ntr pa ima da se za 5 cm posede avto :P hehe malo za šalo :D


Slika


  Profil
 Naslov prispevka: Re: How-To: Spuščanje torzije/prilagajanje zadnje preme -P20
Odgovor Objavljeno: 08.Mar.2011, 21:17 
Odsoten
Pugi Mojster
Uporabniški avatar

Pridružen: 09.Feb.2008, 18:03
Prispevkov: 1875
Kraj: Ljubljana
Avto: 106 rallye
To da je na eni in drugi strani razlika je povsem normalno. Samo to je razlike kot si ti rekel cca. 3mm -5mm, potem ko prišraufaš stabilizator se tako ali tako poravna. Je pa fora zarad ripen. Palico moraš vrtet toliko časa dokler ne pade lepo notri. ;)


Slika


  Profil
 Naslov prispevka: Re: How-To: Spuščanje torzije/prilagajanje zadnje preme -P20
Odgovor Objavljeno: 10.Mar.2011, 17:51 
Odsoten
Uporabniški avatar

Pridružen: 27.Okt.2009, 15:06
Prispevkov: 635
Kraj: Vuzenica
Avto: BMW 320d FL
res je .. na konco je palca šla že z roko notr :D sm fajn namazal z mastjo in je šlo... problem sem imel samo v tem ker zraven gewind sem dobo zadne amotizerje in so ti krajši za cca. 10mm in pomojem sploh nebi rabo torziskih palc vun dobivat bi samo amotizer zmontiral in bi blo...(avto bi za cca. 3cm bol nižji) :D nato sem moral avto vzignit na orginalno višino... no pol je bil blatnik ravn z vrh kolese... tak da sm mogo še za 20mm vzignt, tk da avto ni natleh če se 2 zadi vsedeta :D... :blush:


Slika


  Profil
 Naslov prispevka: Re: How-To: Spuščanje torzije/prilagajanje zadnje preme -P20
Odgovor Objavljeno: 10.Mar.2011, 19:48 
Odsoten
Uporabniški avatar

Pridružen: 03.Dec.2009, 10:19
Prispevkov: 4343
Kraj: Dobova
Avto: Peugeot 106
Po mojih izkušnjah amortizer nima veze z višino, on samo blaži udarce, to kar si dobil poleg gewind so trši amortizerji, dolžina je lahko ista in so trši, lahko so pa krajši in še bolj trdi. Višina je odvisna od torzije ne amortizerjev. Ko pa snemaš torzijske palice ven pa moraš amortizerje odšraufat da ti ne špana...


  Profil
Prikaži prispevke prejšnjih:  Razvrsti po  
Napiši novo temo Odgovori na temo  [ 58 prispevkov ]  Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3, 4  Naslednja


Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost


Vaš dostop

Ne morete pisati prispevkov v temi
Ne morete odgovarjati na teme v forumu
Ne morete urejati prispevkov v temi
Ne morete brisati vaših prispevkov forumu
Ne morete dodati priponk prispevkom

Pojdi na:  
cron