Danes je 30.Apr.2024, 09:29
Vsi časi so UTC + 1 ura
Neodgovorjeni prispevki | Poglej aktivne teme

How-To: Menjava olja v motorju - S16

 [ 27 prispevkov ]  Pojdi na stran Prejšnja  1, 2
Avtor Sporočilo
 Naslov prispevka: Re: How-To: Menjava olja v motorju - S16
Odgovor Objavljeno: 15.Mar.2011, 19:37 
Odsoten
Pugi Mojster
Uporabniški avatar

Pridružen: 25.Feb.2008, 22:08
Prispevkov: 459
No tisti ki je lavfal motor brez olja je BUTL!!! Včasih ni steklo vse zaradi gostote olj ki so se uporabljali. Če ga redno menjaš nimaš problemov.


Slika http://www.enigma-motorsport.si


  Profil
 Naslov prispevka: Re: How-To: Menjava olja v motorju - S16
Odgovor Objavljeno: 15.Mar.2011, 19:58 
Odsoten
Uporabniški avatar

Pridružen: 03.Dec.2009, 10:19
Prispevkov: 4343
Kraj: Dobova
Avto: Peugeot 106
Bravo, podpis...


  Profil
 Naslov prispevka: Re: How-To: Menjava olja v motorju - S16
Odgovor Objavljeno: 22.Mar.2011, 09:59 
Odsoten
Uporabniški avatar

Pridružen: 27.Feb.2011, 13:55
Prispevkov: 510
Kraj: Ljubljana
Avto: P 407 2.0 HDi
kam z odpadnim oljem?


  Profil
 Naslov prispevka: Re: How-To: Menjava olja v motorju - S16
Odgovor Objavljeno: 22.Mar.2011, 10:15 
Odsoten
Uporabniški avatar

Pridružen: 03.Dec.2009, 10:19
Prispevkov: 4343
Kraj: Dobova
Avto: Peugeot 106
Mi z njim premažemo na novo postavljeno ograjo (plut po domače), v skrajnem primeru pa za oreh zlijem... :-)


  Profil
 Naslov prispevka: Re: How-To: Menjava olja v motorju - S16
Odgovor Objavljeno: 22.Mar.2011, 10:41 
Odsoten
Uporabniški avatar

Pridružen: 29.Okt.2009, 08:51
Prispevkov: 2373
Kraj: Koper
Avto: 2x2o6Rc 2o6GTi 110
ma deei :axe:
staro olje neseš na petrol/omv in tam prašaš


=_NiTrOxSiDe_=


Za vsaka pljuča roža raste :)


  Profil
 Naslov prispevka: Re: How-To: Menjava olja v motorju - S16
Odgovor Objavljeno: 22.Mar.2011, 23:12 
Odsoten
Starešina

Pridružen: 11.Jan.2009, 21:33
Prispevkov: 295
Kraj: Radlje ob Dravi
Avto: Peugeot 208 GTi
DJ-DUST napisal/-a:
Mi z njim premažemo na novo postavljeno ograjo (plut po domače), v skrajnem primeru pa za oreh zlijem... :-)


:beer2: :D


  Profil
 Naslov prispevka: Re: How-To: Menjava olja v motorju - S16
Odgovor Objavljeno: 04.Apr.2011, 06:19 
Odsoten
Pugi Mojster
Uporabniški avatar

Pridružen: 09.Feb.2008, 18:03
Prispevkov: 1875
Kraj: Ljubljana
Avto: 106 rallye
RaZeR ViPeR napisal/-a:
motor laufajo zato ker toplo olje lazje tece. drugac pa za ostanke majo pa nekateri na vijakih magnete in s tem ko srauf odsraufas mas na njem polno zeleza in ostalih kosov.
Ammm...magnet nima kaj delat v katerju, sploh pa kosi železa????Edino kar bi lahko bilo opilkov, pa tako ali tako ni, je od ojničnih in glavnih ležajev, to je pa aluminij, kateri pa ne prime na magnet, pa tud tega nočeš imet v olju in če že imaš, motor že tako laufa da je za v smeti...dobesedno...


Slika


  Profil
 Naslov prispevka: Re: How-To: Menjava olja v motorju - S16
Odgovor Objavljeno: 12.Maj.2013, 14:08 
Odsoten

Pridružen: 09.Jul.2009, 19:30
Prispevkov: 16
Avto: Xsara
Še eno vprašanje... Menjal sem olje na Peugeotu 206 1.4i, kjer se pri filtru menja le papirnati vložek. Najprej sem olje spustil ven na čepu karterja. Ko sem potem odstranil plastični pokrov filtra, je bila kar packarija, ker je še precej olja steklo ven pri odstranjevanju tega pokrova. In nekaj olja tudi ostane v tem delu, kjer je vložek filtra. A je kak drug način pri menjavi vložka filtra? V škatli pri vložku filtra sta bila tudi 2 o-ringa (en velik in en čisto majhen). Ta velik gre na ohišje filtra, kam pa majhen?


  Profil
 Naslov prispevka: Re: How-To: Menjava olja v motorju - S16
Odgovor Objavljeno: 12.Maj.2013, 17:23 
Odsoten
Klubski fotograf
Uporabniški avatar

Pridružen: 09.Jun.2009, 13:41
Prispevkov: 5789
Kraj: Kranj
Avto: Peugeot 406 Coupe 2.0 16v
ni druge variante, zato si pač pazljiv, da ne poliješ vsebine ohišja, oz. pač spodaj postaviš korito za odpadno olje. Sicer pa drugi o-ring, kakšen pa je? morda bakren in ga daš na vijak, ki zapre karter?


Slika


  Profil
 Naslov prispevka: Re: How-To: Menjava olja v motorju - S16
Odgovor Objavljeno: 12.Maj.2013, 20:28 
Odsoten
Uporabniški avatar

Pridružen: 23.Jan.2008, 10:32
Prispevkov: 2049
Kraj: Novo mesto
Avto: 406 Coupe
lol? zanimivo, moj 1.4i ima pa normalen filter z navojem.. letnik 99


http://caby.moj-album.com


  Profil
 Naslov prispevka: Re: How-To: Menjava olja v motorju - S16
Odgovor Objavljeno: 12.Maj.2013, 21:31 
Odsoten

Pridružen: 09.Jul.2009, 19:30
Prispevkov: 16
Avto: Xsara
Ta drugi manjsi o-ring, ki je bil poleg filtra, je tudi gumijast. Ga nisem imel kam dati, tako da mi je ostal. Bakreno tesnilo za čep karterja sem kupil posebej. So mi pa stari kovinski filtri, kjer se menja vse skupaj, bolj všeč. Razlike v ceni pa itak ni.


  Profil
 Naslov prispevka: Re: How-To: Menjava olja v motorju - S16
Odgovor Objavljeno: 12.Maj.2013, 21:47 
Odsoten
Klubski fotograf
Uporabniški avatar

Pridružen: 09.Jun.2009, 13:41
Prispevkov: 5789
Kraj: Kranj
Avto: Peugeot 406 Coupe 2.0 16v
ma sej se jih še da dobit, če se ne motim, sta še kompatibilna...sicer pa ja, je tisto bolj fajn za menjat


Slika


  Profil
Prikaži prispevke prejšnjih:  Razvrsti po  
Napiši novo temo Odgovori na temo  [ 27 prispevkov ]  Pojdi na stran Prejšnja  1, 2


Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov


Vaš dostop

Ne morete pisati prispevkov v temi
Ne morete odgovarjati na teme v forumu
Ne morete urejati prispevkov v temi
Ne morete brisati vaših prispevkov forumu
Ne morete dodati priponk prispevkom

Pojdi na:  
cron