No tako z fantom sva končno skup sestavla slike tako da vam lahko mal pokaževa kako je potekal postopek menjave ure z obratomerjem.
No pa začnimo:
Tako kot že nekateri veste moj pugi ima
števec znamke VDO z uro in začelo se je tako najprej sem kupila drug
števec od novejšega pugija z obratomerjem znaka števca je bila JAGER .


nato sem iz JAGER števca odmontirala obratomer tako da mi je ostalo to


Nato sem morala najprej prregledat kablovje od JAGER števca kam ima napeljane kontakte iz obratomerja.


ko se to rešila sem začela lepo mojega VDO števčka razdirat,tako:

nato sem prislonila obratomer na mesto od ure in iz zadnje strani zaznačila kje morajo biti luknje za vijake

in pričelo se je igračkanje z temi luknjami kr težko jih je točno naredit tako da je bilo potrebno malo popravljanja

dobro preberte naslednje,da nebi bilo potrebno nove sheme delat jo samo kjer pridejo vijaki vn na zadnji strani lepo pa previdno zarežete z olfanože med kontaktnimi črtamine smete jih poškodovat če pa jih mal okrušite jih nato izolirajteda ne pride do stika z vijaki od obratomera.kontakt od stare ure pa najbolje odrezat pa izolirat na tanko ker ravno tam pridejo luknje od vijakov pa nato ploščica z upori čez tako da če ne odrežeš te malo je.....e in ne gre lepo skupaj.no ko je lepo zarezano pa luknje narejene se obratomer vgradi in iz zadnje strani namontira in privijači to ploščico z upori

če dobro pogledate na sliko zgoraj boste videli da za vse kateri se boste lotevali tega projekta sem že jaz napisala kaj kater kontakt pomen tako da vam nebo potrebno iskat,no pa slikca še iz prednje strani

tako in sedaj lahko ohišje števca nazaj namontiramo morate pa pazit ko dajate skupaj ohisje da pridržite kazalček od bencina na sredini da vam ne pade za okvir ker potem ne deluje.

tako sedaj pa mankajo samo še kabli iz kontaktov na obratomerjukatere se zacin in malo označi da je potem priklop naprej lažji,aja pa malo dakljše kable pustite da vam bo lažja vgradnja števca v armaturno ali obratno naslednjič.