www.pugi.si
http://www.pugi.si/forum/

Unblock Diesel Filter
http://www.pugi.si/forum/viewtopic.php?f=2&t=981
Stran 1 od 9

Avtor:  mimy [ 12.Apr.2008, 12:44 ]
Naslov prispevka:  Unblock Diesel Filter

Lep pozdrav pobi..

Men se občasno pržiga lučka na armaturki (engine), na displayu pa se izpiše UNBLOCK DIESEL FILTER, če pritisnem avto do 2,5k obratov. al pa mal več....

Po približno 3 min se lučka ugasne....

avto je 2.0 hdi 108km p307


je mel kater kakšno podobno izkušnjo????

Prosim za odgovor..

LP

mimy

Avtor:  dr. Bocky [ 12.Apr.2008, 14:52 ]
Naslov prispevka: 

oooo jest jest že to reševal :D :idea:

FAP filter se je zabil.
Škoda ker na prejšnem forumu sem to use opisal, kako sem sam praktično brez stroškov to rešil.
Če ja malo mehanikarja v tebi in če imaš možnost kje na dvigalu ali avtokanalu šraufati, pol je že pol dela narejenega :)

Namreč stroški menjave tega filtra so veliki in hitro presežejo 500EUR, po možnosti te še za delo ucurijo.....

No avto na dvigalo, FAP filter odšraufaš dol, vidiš notri satovje cca fi 1mm luknice ali še manj, (no jaz sem si pomagal z jekleno žico za varjenje 0,7mm al kolk je že), in z žico v vsako luknjico porineš "predreš" umazanijo prah, pazi ne gre pa skozi tako da moraš z obeh strani FAPa, pol pa fap dvigneš in stres use ven, meni je padlo sigurno za 2kg prahu (pazi ker je nevarno za nos in pljuča) je pa črn prah in nekako bakreni....

Nato sem jaz nalil notri bencin in na eni strani zamašil fap, na drugi pa zakuril (z varne razdalje prižgeš ogenj da ne butne;PAZI da te ne VRŽE V ZRAK!!!) Ko je nehalo goreti ker dolgo časa je gorelo, še malo sem vpihaval zrak s kompresorjem, še enkrat streseš use ven in spihaš s kompresorjem....

To je to.
Natančneje bi ti težko razložil!
Res je cel popoldne dela (5 ur sigurno, največ vzame prebadanje z žico) ampak če prišparaš toliko denarja se splača.
Tudi lučka samodejno ugasne in opozorilo na računalniku! Ni pa nujno drugače se pa na tester zbriše napako...

Pazi kolega moj je imel enak problem in se je kar vozil in vozil, nato je bil fap tako zabit da mu je cev pri turbini razneslo!!!


Jaz se vozim od tega lastnega popravila že kar nekaj km (eno leto) in je vse v OK

To je to

Avtor:  mimy [ 12.Apr.2008, 15:23 ]
Naslov prispevka: 

najprej hvala lepa za izčrpen odgovor.
mal mehanika je že v meni :P , čist malo, sam ne upam sam razdirat kakrkoli pri avtu, da ne bi nastali še večji problemi... :lol:

pa problem je tud to, da nimam kje, živim v bloku, prostora je bolj malo... :?

zdj pa res ne vem kaj narediti?

a se da dobit kje ponaredek tega filtra, al sam original obstajajo??? a je to slučajno filter sajastih delcev??

ker sem že bil pred mesecem na servisu in so mi ga priklopli na tester, pa so rekli, da ta filter sajastih delcev še ni čisto dotrajan, vendar ga bo počasi za zamenjat in je menda cca 700eur... pa še nek aditiv se mora doliti...

pa da se mi je lučka prižgala najverjetneje zaradi kondenza v naftnem filtru????

Avtor:  DrMr [ 12.Apr.2008, 16:50 ]
Naslov prispevka: 

... BTW, Fap stane 250€, ni nujno da je zabasan, lahko tudi da je kakšna napaka s senzorjem Fap-a ali dovajanjem aditiva, pa ga boš brez veze najprej pucal...

Avtor:  dr. Bocky [ 12.Apr.2008, 18:38 ]
Naslov prispevka: 

ja mogoče je to čisto res kot pravi DrMr, pač moja je bila dovmeva, ker ima avto že toliko kilometrov da bi bilo to mogoče. Nekaterim se to zgodi še prej (meni npr. mestna vožnja samo) ali pa kasneje tudi 140k km sem slišal pa ni bilo problemov.

Kaj pa če bi mogoče prej na tester avto peljal?

Glede aditiva je pa meni ne dolgo nazaj, "crknil" en senzor pri tanku je je additiv kar "brez kontrole šopalo" notri. Rezultat, dobrih 100EUR za additiv in 40Eur za senzor. No ampak upam da je mir sedaj.

Ja dobijo se tudi obnovljeni FAP filtri sej morajo na servisu to vedeti, ki znajo biti res pol ugodneje. Še vseeno je delo zraven :(


Upam da boš dobor rešil tole neljubo situacijo!
Sporoči

Avtor:  DrMr [ 12.Apr.2008, 19:24 ]
Naslov prispevka: 

... Bocky, zdaj še te čaka menjava Fap senzorja (ker tisti za 40€ je verjetno bil senzor za pokrov goriva), pa mogoče ECU dovajanja aditiva, pa turbina, potem pa boš imel mir...

Avtor:  dr. Bocky [ 12.Apr.2008, 22:40 ]
Naslov prispevka: 

:twisted: hudič še sam prehitro pride, zato ga ne kličimo. Matr je kar res da ga bolj stiskam zdej ko je čipiran. Da ne bo res kej....

Avtor:  mimy [ 13.Apr.2008, 13:32 ]
Naslov prispevka: 

dr. Bocky napisal/-a:
ja mogoče je to čisto res kot pravi DrMr, pač moja je bila dovmeva, ker ima avto že toliko kilometrov da bi bilo to mogoče. Nekaterim se to zgodi še prej (meni npr. mestna vožnja samo) ali pa kasneje tudi 140k km sem slišal pa ni bilo problemov.

avto ma 90.000 km!! :?

Kaj pa če bi mogoče prej na tester avto peljal?

Glede aditiva je pa meni ne dolgo nazaj, "crknil" en senzor pri tanku je je additiv kar "brez kontrole šopalo" notri. Rezultat, dobrih 100EUR za additiv in 40Eur za senzor. No ampak upam da je mir sedaj.

Ja dobijo se tudi obnovljeni FAP filtri sej morajo na servisu to vedeti, ki znajo biti res pol ugodneje. Še vseeno je delo zraven :(


Upam da boš dobor rešil tole neljubo situacijo!
Sporoči


js tud upam, da bom čim ugodneje to rešil. sj sm ga mel na testerju, pa ni nič pokazalo, res pa je da mi je naredil prisilno regeneracijo, pa je blo pol en cajt mir. problem je v tem, ko tud sam delam krajše relacije in ga tudi ne šponam preveč, ga bom moral mal bolj pritiskat (ko je motor ogret seveda... :P )!

kje pa se dobijo pol ti FAP filtri po 250€?? a to sam na uradnih servisih menjavajo, al zna kdo drug tud?

res ne vem al se naj lotim sam čiščenja al ne..

če ma kdo slike kako je to delal bi ga lepo prosil, če jih prilima gor!??!

Avtor:  n0g00dah [ 14.Apr.2008, 07:23 ]
Naslov prispevka: 

če se boš lotu povej pa skupaj probamo? pa Dr.bocky zraven za supervisorja :)


ker men se tut vsake tok prižge, unblock diesel filter :)


sam mnde da mam še premal kilometrov da bi bil to vzrok, ker mam šele 98.000

Avtor:  urban 69 [ 14.Apr.2008, 18:35 ]
Naslov prispevka: 

Ma pržigite ga na mrtvo, sej več k filter pa turbina nauta za zamenat :twisted:
DrMr prosim ne bodi tako hud glede stroškov.
Ko je enkrat čipan sta dva problema:
Če ga ne tiščiš je ko ga pohodiš zadaj vse črno
Če ga heftaš, pa prej mal zabašeš.

Avtor:  dr. Bocky [ 14.Apr.2008, 18:39 ]
Naslov prispevka: 

urban 69 napisal/-a:
Ko je enkrat čipan sta dva problema:
Če ga ne tiščiš je ko ga pohodiš zadaj vse črno
Če ga heftaš, pa prej mal zabašeš.


torej ga skos tiščiš in pol mal FAP pucaš pa je, sej znamo hehe

Avtor:  mimy [ 15.Apr.2008, 18:07 ]
Naslov prispevka: 

n0g00dah napisal/-a:
če se boš lotu povej pa skupaj probamo? pa Dr.bocky zraven za supervisorja :)


ker men se tut vsake tok prižge, unblock diesel filter :)


sam mnde da mam še premal kilometrov da bi bil to vzrok, ker mam šele 98.000


pozdrav!

sj jih mam js tud sam 90.000 km!?!

če bom se bomo zmenili, ni panike sploh... :P

zdj sm ugotovil, da mam neke veze na servisu, no upam da jih mam. bom videl kaj bo računalnik pokazal... :oops:

lep pozdrav

mimy

Avtor:  aquariumwild [ 13.Jun.2008, 13:37 ]
Naslov prispevka: 

če vam bo v pomoč

sedaj se dogovarjam, da bi dal čipat mojga kupeja in sem dobil informacije, da ta fap filter preprogramirajo in ga fizično odstranijo. zadeva je do sedaj delovala že pri 12-tih predelavah in funkcionira b.p.

Avtor:  tevz [ 13.Jun.2008, 14:51 ]
Naslov prispevka: 

FAP filter se res odstrani brez problema in se ga zamenja za neko drugo zadevico ki jo dela Senica!

meni bojo to uredili nasednji teden tako da bom znal poročat če bo vse vredu kot mora bit!

Avtor:  mimy [ 13.Jun.2008, 17:21 ]
Naslov prispevka: 

pozdrav!

aha lepo to! no potem pa res prosim, da mi posredujete informacije, kako in kaj bo to funkcioniralo.

mi je kr mal odleglo ;):)

lp

mimy

Stran 1 od 9 Vsi časi so UTC + 1 ura
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/