oooo jest jest že to reševal
FAP filter se je zabil.
Škoda ker na prejšnem forumu sem to use opisal, kako sem sam praktično brez stroškov to rešil.
Če ja malo mehanikarja v tebi in če imaš možnost kje na dvigalu ali avtokanalu šraufati, pol je že pol dela narejenega
Namreč stroški menjave tega filtra so veliki in hitro presežejo 500EUR, po možnosti te še za delo ucurijo.....
No avto na dvigalo, FAP filter odšraufaš dol, vidiš notri satovje cca fi 1mm luknice ali še manj, (no jaz sem si pomagal z jekleno žico za varjenje 0,7mm al kolk je že), in z žico v vsako luknjico porineš "predreš" umazanijo prah, pazi ne gre pa skozi tako da moraš z obeh strani FAPa, pol pa fap dvigneš in stres use ven, meni je padlo sigurno za 2kg prahu (pazi ker je nevarno za nos in pljuča) je pa črn prah in nekako bakreni....
Nato sem jaz nalil notri bencin in na eni strani zamašil fap, na drugi pa zakuril (z varne razdalje prižgeš ogenj da ne butne;PAZI da te ne VRŽE V ZRAK!!!) Ko je nehalo goreti ker dolgo časa je gorelo, še malo sem vpihaval zrak s kompresorjem, še enkrat streseš use ven in spihaš s kompresorjem....
To je to.
Natančneje bi ti težko razložil!
Res je cel popoldne dela (5 ur sigurno, največ vzame prebadanje z žico) ampak če prišparaš toliko denarja se splača.
Tudi lučka samodejno ugasne in opozorilo na računalniku! Ni pa nujno drugače se pa na tester zbriše napako...
Pazi kolega moj je imel enak problem in se je kar vozil in vozil, nato je bil fap tako zabit da mu je cev pri turbini razneslo!!!
Jaz se vozim od tega lastnega popravila že kar nekaj km (eno leto) in je vse v OK
To je to