Danes je 16.Maj.2024, 09:33
Vsi časi so UTC + 1 ura
Neodgovorjeni prispevki | Poglej aktivne teme

Kritika na okvarjen ležaj

 [ 2 prispevkov ] 
Avtor Sporočilo
 Naslov prispevka: Kritika na okvarjen ležaj
Odgovor Objavljeno: 05.Dec.2013, 09:31 
Odsoten

Pridružen: 19.Avg.2008, 13:09
Prispevkov: 257
Kraj: Ljubljana
Avto: p206_RG_1.6_8v_L00
No da povem svojo zgodbo.

Na p206 se je oglasal lezaj, sprednji voznikov, po iskanju serviserjev sem ga dal servisirat popoldancu iz foruma, FAG lezaj je zdrzal okol 15000km asfalta in po tem se je problem ponovil in sedaj sem imel ponovno stroske z nabavo in menjavo lezaja kar mi je opravil spet drugi popoldanc iz foruma in upam da bo sedaj mir.

Torej v cem je stos, lezaj bi moral zdrzati vsaj 100.000km in ne samo desetino tega in ker mi to ni bilo vsec sem se pritozil proizvajalcu lezajev in po pol leta dobil analizo iz nemcije ki je prevedena na hrvaski jezik ker so hrvati dobavitelji za FAG lezaje.


Porocilo:

Citiram:
Schaeffler Slovenija, d.o.o.
Glavni trg 17/b
SI – 2000 MARIBOR
albert.sekeres@schaeffler.com

Rezultati ispitivanja

Poštovani Gdine,

Zaprimili smo od vas na ispitivanje, reklamaciju na proizvod FAG ležaj kotača kat.br.713 6500 60 koja je podvrgnuta detaljnom pregledu i utvrđivanju uzroka oštećenja..Opis reklamacije je specificiran kao ; “pojava buke prilikom vožnje”.

Nakon analize, treba napomenuti slijedeće:

Reklamirani ležaj kotača, radi se o dvorednom kugličnom ležaju, je onečišćen sa tekućinom i nečistoćama.Mast ležaja je poprimila vrlo tamnu boju što potvrđuje njeno potpuno istrošenje uslijed kontaminacije i onečišćenja.

Ležaj je podvrgnut metrološkom ispitivanju i mjerenju.

Kuglični ležaj ne pokazuje nikakve znakove devijacija što se tiče njegovih dimenzija tj. izmjerene dimenzije ležaja su unutar zadanih tolerancija.

Kompletni ležaj pokazuje tragove intenzivne korozije.

Mast pokazuje visok stupanj utjecaja vlage i onečišćena je sa česticama nečistoća / stranih krutih čestica.

Dodatno je vidljivo i oštećenje valjne staze vanjskog prstena isto tako zbog prisustva stranih krutih čestica.

- 2 -

Oba dva primjera oštećenja ukazuju na jaki udarni utjecaj nečistoća i tekućine na ležaj
Nadalje, unutarnji prsten je oštećen zbog upotrebe neodgovarajućeg alata pri servisnom zahvatu.

U privitku ćete pronaći slike koje prikazuju sve što je prethodno naglašeno.
Mogući razlozi koje dovode do nastanka ovakvih oštećenja mogu biti:

neispravna ugradnja

prekoračeno statično opterećenje na ležaj

• kvar u okolnim komponentama ležaja

Dio koji će vam biti vraćen od strane Schaeffler Automotive Aftermarket nakon ispitivanja, je bio podvrgnut završnoj provjeri rada i njegove deminzionalne stabilnosti.

Schaeffler AAM zadržava isključivo pravo proizvođača garantirajući da su materijal i postupak izrade
visoko kvalitetni.

Nije otkrivena greška u samom proizvodu

Nije otkrivena greška u brtvenim komponentama ni starenje materijala brtve.

Schaeffler AAM isto tako ukazuje na uvjete jamstva, osobito na članak §2 o trajanju jamstvenog roka.
U ovome slučaju, jamstveni rok je prekoračen, te se stoga Schaeffler Automotive Aftermarket nemože vezati za obveze unutar jamstvenog roka.

Preporuka:
• Molimo, uvijek postupiti prilikom ugradnje ležajnih komponenti isključivo prema uputama proizvođača.
• Komponente ležaja moraju biti ugrađene samo od školovanog I kvalificiranog osoblja

- 3 -

Zbog svega navedenog, Schaeffler Automotive Aftermarket Vaš zahtjev za reklamaciju smatra neosnovanim te se ista nemože prihvatiti.

Srdačni pozdravi
Schaeffler Automotive Aftermarket GmbH & Co. KG

i. A. Thomas Schneider i. A. Peter Jonny Beil
Technical service department Technical service department
Failure analysis / Warranty Failure analysis / Warranty


Skratka iskat zdej krivca je brezveze, lahko je bil kriv sam lezaj, lahko kaj tretjega, vrjetno pa slaba vgradnja ker v porocilu pise da je bila poskodovana stranica lezaja zaradi katere je potem v lezaj vtekala nesnaga itd, stranica se pa poskoduje pri presanju lezaja v roko. Hrvat ki sem se osebno dobil z njim ki je odgovoren za lezaje mi je rekel da ima veze tudi kako med drugim postavis mislim da splento ko je lezaj vgrajen da je mozno vtekanje nesnage cim manjse.

Skratka upam da se bomo iz te zgodbe vsi nekaj naucili.


  Profil
 Naslov prispevka: Re: Kritika na okvarjen ležaj
Odgovor Objavljeno: 12.Dec.2013, 14:24 
Odsoten

Pridružen: 19.Avg.2008, 13:09
Prispevkov: 257
Kraj: Ljubljana
Avto: p206_RG_1.6_8v_L00
Slika


  Profil
Prikaži prispevke prejšnjih:  Razvrsti po  
Napiši novo temo Odgovori na temo  [ 2 prispevkov ] 


Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost


Vaš dostop

Ne morete pisati prispevkov v temi
Ne morete odgovarjati na teme v forumu
Ne morete urejati prispevkov v temi
Ne morete brisati vaših prispevkov forumu
Ne morete dodati priponk prispevkom

Pojdi na:  
cron